Газопостачальна компанія Нафтогаз України роз’яснила ситуацію, коли в платіжках можуть з’явитися некоректні нарахування. Одна з найпоширеніших причин такого явища – несвоєчасне передавання показників лічильника.

Кожного місяця Нафтогаз наголошує, що передавати показники потрібно з 1 по 5 число. Якщо цього не буде зроблено, то сума до сплати може відрізнятись від тієї, яка могла бути згідно з фактичним використанням блакитного палива.

Адже компанія може порахувати середній показник обсягу споживання, а він може бути вищим. Відповідно, можуть виникнути проблеми й додаткові питання від споживачів, чому цифра у квитанції є більшою, ніж мала б бути по факту.

Днями у своєму дописі Нафтогаз України звернувся до споживачів з проханням передати показники у період із 1 по 5 число березня.

Окремо для споживачів у Харківській області та міста Дніпра буде проведене контрольне зняття показників газового лічильника. Це пов’язано з тим, що громадяни у січні цього року перейшли на сервіси Нафтогазу.

Популярные статьи сейчас

Экоинспекция Полесского округа стала площадкой для диалога в рамках Всеукраинской программы ментального здоровья Елены Зеленской

Дышать все труднее: украинцы не смогут работать без этого документа

Любитель «русского мира» хоче відкрити почесне консульство України в Іспанії та отримати статус почесного консула

Высоко подняла юбочку и засветила полосочку на колготах: бесстыжая Maruv без белья показала стиль крольчихи

Все новости