Газопостачальна компанія Нафтогаз України роз’яснила ситуацію, коли в платіжках можуть з’явитися некоректні нарахування. Одна з найпоширеніших причин такого явища – несвоєчасне передавання показників лічильника.

Кожного місяця Нафтогаз наголошує, що передавати показники потрібно з 1 по 5 число. Якщо цього не буде зроблено, то сума до сплати може відрізнятись від тієї, яка могла бути згідно з фактичним використанням блакитного палива.

Адже компанія може порахувати середній показник обсягу споживання, а він може бути вищим. Відповідно, можуть виникнути проблеми й додаткові питання від споживачів, чому цифра у квитанції є більшою, ніж мала б бути по факту.

Днями у своєму дописі Нафтогаз України звернувся до споживачів з проханням передати показники у період із 1 по 5 число березня.

Окремо для споживачів у Харківській області та міста Дніпра буде проведене контрольне зняття показників газового лічильника. Це пов’язано з тим, що громадяни у січні цього року перейшли на сервіси Нафтогазу.

Популярные статьи сейчас

"В это трудно поверить?" — Томенко подверг резкой критике власть из-за венгерского влияния на Закарпатье и шпионский скандал

Удар "Шахеда" по жилому дому: в Шевченковском районе столицы приходят в себя после ночной атаки

"Возникло желание": Потап просит полуголую Настю Каменских не носить его трусы

К Александру Эллерту на свидание? Ксения Мишина разделась догола и побрила свою ...

Все новости