Мешканцям України неодноразово говорили про те, що вони мають вчасно передавати показники лічильників на газ. Це важливо робити, щоб платіжки завжди приходили правильно. Однак є безліч випадків, коли «Нафтогаз» все одно надсилає платежі з боргом, навіть якщо все було зроблено правильно.
Повідомляється, що українка, яка користується послугами «Нафтогазу», вирушила до соціальної мережі спеціально для того, щоб звернутися до популярної газопостачальної компанії. Справа в тому, що вона постійно оплачує комунальні послуги, в тому числі і за газ. Однак у неї з'явився борг в особистому кабінеті.
У «Нафтогазі» вирішили пояснити, як зробити так, щоб в українців не з'явилися зайві суми у платіжках.
Важливо зауважити, що такі ситуації відбувається з українцями по всій країні і багато хто не розуміє, в чому справа.
Ситуація з системами оповіщення досі незадовільна: хто понесе відповідальність
Геннадій Вацак: любитель московських попів придбав найдорожчу автівку під час війни
"Час задоволення": гаряча супербабуся в облягаючому комбінезоні показала пікантні пози для схуднення
Головний "захисник" ветеранів Сергій Куніцин – суцільний скандал: розкішні готелі Європи, діаманти, рейдерство будинків і несплата аліментів
"Напишіть, де ми можемо звірятись, контролери не ходять, показники не знімають, а борги з'являються", – пише українка.
У «Нафтогазі» сказали, що у такому разі необхідно звернутися до облгазу чи міськгазу. Це потрібно для того, щоб звірити нарахування та обсяги споживання блакитного палива.
"Якщо за рахунком здійснять коригування обсягів, вони повинні передати ці дані нам. Після того, як ми отримаємо ці дані, за особовим рахунком буде здійснено перерахунок, але наступного місяця після місяця отримання скоригованих обсягів", - йдеться у повідомленні.